[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 8 15:26:47 CEST 2020

Ano, ten špendlík je funkční, je to cca  rok, co se to tu řešilo a dával
jsem odkaz na toto řešení ověřené v praxi.
Kluk má nějakou levnou quadrocopteru, v létě vezmeme všechny baterky a jde
se na hřiště.
Většina ( z cca 10 kusu ) těch článků  už byla jak bumbrlík. Propícháno,
zalepeno a fungují - i když pravda , kapacitně jsou některé na polovině
nových kousků.
Žádné výbuchy se nekonaly, zdůrazňuji, že je třeba propíchnout ten obal, ne
vlastní baterku.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>