RE: Osciloskop - auto, napojení

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Červenec 7 21:02:15 CEST 2020

U nás (vysokozdvižné vozíky) se to dělá pomocí tzv. měřícího adapteru, to je T-kus z konektorů který se vloží do konektoru hlavní řídící elektroniky a na „noze“ toho T-kusu je krabice s normálními zdířkami očíslovanými podle toho hlavního konektoru (154 kusů – pěkný macek). Vychází se z toho že všechny senzory a aktory jsou připojeny právě k té řídící elektronice. Pro Vás to asi bude „rada nad zlato“ ale ptal jste se co se používá ☹.
Jinak ale měření osciloskopem je velmi raritní úkon, v 99,9% případů si vystačíme s údaji v diagnostice.

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Jirousek
Sent: Tuesday, July 7, 2020 8:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Osciloskop - auto, napojení

Zdravím,

Chtěl bych se zeptat zkušenějších, jak napojit osciloskop na třeba čidlo vačky a další čidla, když jsou připojené ve vozidle? Používají se nějaké meziredukce (je moc druhů, to by jich ale muselo být) nebo se propíchne vodič? Případně čím propichovat a není to naopak časem možný zdroj problémů, že se vodič přeruší? Zkoušel jsem hledat a nic moc. Lambdu jsem třeba napojil ze strany vodičů do gumových průchodek (zvonkovým drátem), ale byl porod zajistit spolehlivý kontakt.

Díky Honza
--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.