A je to tady!

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Červenec 7 08:59:57 CEST 2020

No ono je to s tím zamykáním složitější. Pokud to funguje v pásmu okolo
430 MHz tak to je sdílené pásmo, kde ochrana proti rušení není zaručena.
Radioamatéři tam mohou vysílat se 750 W výkonu a v některých případech i
podstatně víc.     Na druhou stranu ty naše vysílače rozhodně nevysílají
pořád, spíš sporadicky.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 7. 7. 2020 v 4:29 odesílatel Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>