Re: Re[2]: OT: ČEZ vyúčtování za elektriku

Pátek Červenec 3 10:10:00 CEST 2020

Kdysi dávno (15 let?) jeden známej říkal, že si ty zálohy naopak
nastavil co nejnižší s tím, že holt po ročním vyúčtování bude
doplácet. Opačně, tzn. kdy vám vrací přeplatek, to sice vypadá
zdánlivě hezky, že najednou vám někdo dává peníze, ale jsou to vaše
peníze, které jste jim bezúročně půjčili. Samozřejmě, cíl je (nebo by
měl být), aby zálohy byly takové, aby po ročním vyúčtování vyšla nula,
v praxi nějaké drobné.

P.K.