pasta

Úterý Leden 28 21:31:49 CET 2020

Pánové, všichni jste nejspíš vedle. Teplovodivá pasta má v silikonu
plnidlo - nějakou namletou teplovodivou keramiku. Tloušťka pasty je daná
velikostí těch zrníček. Podobné zkušenosti mám i s pájecí pastou. Pájím
na tišťák měděnou pásovinu. Nanesu pastu, dotáhnu šrouby, přetavím to.
Mohu dotahovat šrouby jak chci, ale pokud pod šrouby nedám pružné
podložky, po přetavení jsou úplně volné.

Anděl