Osadzovanie pcb china

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 24 10:05:52 CET 2020

Včera jsem si v tom klikal.
Popíši postup jak jsem si prohlížel kroky:
na první stránce posun o stránku dolů je chlíveček "SMT Assembly" a ten
má v sobě odkaz "What is JLCPCB SMT Assembly?" - kliknout.

Dostaneš stránku, která má na sobě tlačítko "Launch Demo".

Dostaneš stránku, kde je příklad plošňáku. Posuneš se dolu a dole je
zakliknuto "SMT Assembly" a pak je tam znovu stejnej plošnák. První co
se ptají je, kterou stranu mají osadit, protože osazují jen jednu.
Klikneš na jeden ze dvou obrázků a je to. druhá odrážka je, že osazují
pouze z toho, co mají v katalogu "JLCPCB SMT Parts Library" - odkaz je
klikací a ukazuje prohledávací katalog.
V demu pak lze odeslat objednávku a ono se to tváří, že tam již jsou dva
excely (BOM a CPL). Lze si stáhnout vzorky a podle toho to opakovat.
Následující stránky jen potvrzují co jsi si objednal.

Na stránce kde jako odesíláš ty dva excely je odkaz "SMT FAQs page"
https://support.jlcpcb.com/category/78-smt-assembly?_ga=2.98660446.1757895632.1579800771-1602783498.1539546389

Tam jsou docela hezky popsané ty soubory i s příkladama, jak je dostat z
různých CADů.