Re: zapojení 3f motoru

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 23:31:41 CET 2020

Když vinutí toho motorku vydržela 400V, tak zcela jistě vydrží i 230V.
Spojil bych je do hvězdy a pro jistotu bych to k síti napoprve připojil přes
200W žárovky, což dělali už staří praktici údržbáři.
Není důvod z toho dělat vědu.
aze

-----Původní zpráva-----
From: zu1234
Sent: Thursday, January 23, 2020 11:08 PM
To: hw-list na list.hw.cz >> HW-news
Subject: Re: zapojení 3f motoru

Nemám klešťák, motor je druhém konci republiky, tak naviguju syna, co by
s tím mohl udělat :-)
Vytáhl jsem motor, který jsem schovával 30-let.
Je 3f, ale naposledy sloužil na 1f.
Napřed jsem zjistil že jsem ho schovával zbytečně, protože jedna fáze je
kaput.
Asi proto mi ho tehdy dali :-)
Na dvou zbývajících jsem si úspěšně vyzkoušel postup s baterkou a
multimetrem.
Takže prozatím děkuji panu Glajcovi i ostatním!
Dám vědět jak to dopadlo.