Osadzovanie pcb china

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 10:26:16 CET 2020

A ještě k tomu počtu ks: Kamarád si běžně nechává v JLC osadit 5 ks a pod. Tam se snad ani nad 50 nedá objednat. Když je všechno z jejich katalogu, tak žádný starosti s logistikou nejsou. Prostě za tejden a něco přijde chlápek z DHL.

Super je, že to ti číňani maj automatizovaný. Všechno, včetně uploadu gerberů se udělá z formuláře na webu, po nějaký době obrázky jak to bude vypadat hotový, s vyznačením kde budou mít švábi klíč a kde je na DPS nožička 1, kde mají diody katody (tady akorát jedna podivnost, že to A/C ukazovalo i u jedný cívky), co je podezřelý, …

V Jablonci mají jakýsi formulář, ale první krok jsou osobní údaje, co bude potom, není vidět. Liberec nic, asi jim to poslat mailem? Prostě v Číně to odpovídá roku 2020, v ČR 1997. Pokud se přístup těchto firem nezmění, … no tak možná časem krachnou, chybět mi nebudou:-)

PH

Od: Jirka Mww

Docela by mě zajímalo, kolik ušetříte oproti osazení tady. Před pár lety jsme to taky řešili
a vycházelo nám, že s veškerou logistikou, dopravou a tak je hranice výhodnosti výroby elektroniky
v Číně tak někde okolo 10 000 ks na jednu dávku. Ale asi se situace změnila.
Porovnejte si to s nabídkou třeba JabloPCB nebo Hokami Liberec.