Vymena CPU na PC

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 16 16:03:47 CET 2020

Psal jsem, ze to uzivatel pri beznem provozu skoro nepozna. A jak
pisete, tak jsem udelal a nedavno jsem to zkousel na 2 PC. Jeden ma
pripojeny NVME pres 2 PCIe linky, druhy pres 4 PCIe linky.
Se 4 linkami mi CrystalDiskMark ukazuje cca 1800-1900 MB/s (vic ten disk
neda), se 2 linkami cca 1200 MB/s. No a ze by pri beznem provozu byl
nejaky zasadni rozdil proti SATA SSD co davalo 550MB/s? Nevsiml jsem si.

Martin Hanek