zapojeni/prepojeni zastrcky prumyslove 230V/32A na bytovou 230V/16A..

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 15 19:57:29 CET 2020

diky za zajimavou informaci.
spojene nejsou, protoze jsem se merenim snazil nejak najit rozdil mezi
L/hnedym a N/modrym, ve vsech moznym kombinacich a svorkach a nic.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín