3D tisk vikendove nabehnuti si

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Leden 13 12:46:21 CET 2020

Vždy jse měl problém s udržením se tisknutého předmětu na desce. Nepomohlo
prostě nic. Když jsem dělal poslední úpravy tak jsem zjistil asi proč. Měl
jsem červenou vyhřívanou desku a na ní zrcadlo promazany sendvič
teplovodivou pastou. Drželo to při sobě pomocí klipsů. Na začátku to
tisklo uspokojivě, ale číndál hůře až se to odepilo i s pla po pár
vrstvách. Sundal jsem sklo a zjistil že deska a zrcadlo k sobě přiléhali
maximálně tak z 1/4 plochy.

Nyní jsem pořídil hliníkovou desku na ni nalepená zelená folíe a pomazané
korexem a mám někdy problém to dostat dolů pla. Někdy zkusím zase abs.

JL