3D tisk vikendove nabehnuti si

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Leden 13 11:08:08 CET 2020

Zdravim,

O vikendu jsem se rozhodl otestovat na tisk PETG a protoze z PLA tisku vice
nez slusne, necekal jsem zasadni problem.

Nemam celokokovy hotend tak jsem se bal vytisknou si teplotni vez. A tady
byl zakopany pec.

I kdyz jsem se postupne proiteroval k vytisku vizualne paradnimu. Jak jsem
za to trochu vice vzal tak to praska. Vzhledem k tomu, ze vsude pisou jak to
ma byt odolnejsi tak se mi to nezdalo.

Takl jsem zahodil Verbatim a vzal druhou spulku co mam od Petra a lepsi, ale
furt praska.

No nakonec mi to nedalo a misto trysky jsem nasrouboval z hlubin vyhrabany K
clanek a i pres neidealni podminky mereni (clanek se nevejde cely a fouka
kolem dost vzduchu) to vypada, ze mi cidlo v hotendu keca tak o 20°C

Vypada to, ze tam budto neni korekce nebo je ten termistor polomrtola.

Dneska to jeste overim v termostatu, ale rikal jsem si, ze bych nekomu mohl
usetrit podobne patrani.

J.V.