Re: Fujitsu Power Supply 250W oprava ( schéma)

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 12 10:32:52 CET 2020

Ahoj Honzo,

kdysi jsem řešil podobný problém s nějakým Slim HP PC. Nakonec jsem k tomu
přibastlil zdroj z normálního
vyřazeného PC , který ležel vzadu za počítačem,  a několik let jsem to
takto provozoval.
Jen si pamatuji, že na nějaký řídící signál jsem dával kvůli oddělení a
otočení polarity optočlen.
Nebylo to sice estetické, ale funkční.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW