Identifikace SMD IO

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Sobota Leden 11 11:45:50 CET 2020

Děkuji, to je trefa. Já jsem to hledal podle horního řádku.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor
Sent: Friday, January 10, 2020 8:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Identifikace SMD IO

LM3478MM ?

S pozdravem

Libor

Dne 10.01.2020 v 20:15 ok2mtm napsal(a):

Prosím o radu,

při pokusu o opravu řídící jednotky vstřikování močoviny jsem narazil na
obvod v SMD pouzdru s 8 vývody ve dvou řadách (takové zmenšené SO08) o
rozměrech cca 3x3mm s nápisy MVAF v horním řádku a S14B v dolním řádku.

Netuším co to je, na vývodu 8 je napájecí napětí necelých 8V, 4 a 5 jsou
uzemněné. Lezou z toho impulzy které přes budič spínají výkonový FET krmící
trafo  spínaného zdroje.

Bohužel impulzy o kmitočtu cca 180 kHz jsou vždy jenom chvilku a potom se
tranzistor naplno otevře, což znamená 24V před odpor vinutí trafa a
omezovací odpory cca 17 mili Ohmů natvrdo do země.

Předem díky za jakýkoliv nápad.

Tomáš OK2MTM