CRT televize SONY WEGA 80cm

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Leden 7 16:31:39 CET 2020

On 07.01.2020 15:02, Krucinsky, Ladislav wrote:

> Zdravím. Jedna známá se mně zeptala jestli nechci funkční televizi –
> viz předmět. Řekl jsem jí že CRT televizí jsou plné sběrné dvory a že
> se jí to asi nepodaří prodat (cenu nabídla 1500 Kč).
>
> Dala to na Bazoš a velice mne překvapilo že se prakticky hned
> přihlásili tři zájemci, takže to prodala do dvou dnů.
>
> Nechápu ten zájem, nevíte proč?

Zeby hipsteri zacali kupovat krome gramofonu i crtcka? :) Technicky to
dava stejny smysl.

Jediny, co me napadlo, je pouziti pro nejakou obstarozni techniku - pro
8bit pocitace a konzole, ktere maji 'zazitek' proste spjaty s crt a na
LCD vypada jejich obraz sterilne=jinak. Do arkadovych automatu by se asi
trinitron nehodil, ale kdo vi.--

Jindroush <jindroush at seznam.cz>