OT:Samsung TV

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Únor 22 12:02:32 CET 2020

Přesně tohle právě umějí ty televize v základu. O to přijdu..

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, February 22, 2020 8:42 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT:Samsung TV

On Sat, 22 Feb 2020, Miroslav Draxal wrote:

> [...]
> že jsem cca 5 let zpátky pořídil dvě poměrně drahé TV, které byly v té
> době BVD-T2 Ready. Jenže pak se to trochu změnilo, změnil se kodek, a
> ony neumí kodek h.265. Takže najdou rádia v bvdt2, ale tv vysílání ne.
> Zkoušel jsem pár set top boxů, a to je oproti ergonomie ovládání těch TV
opravdu něco strašného.
> Chtěl jsem si pořídit od Samsungu Evolution Kit 4500, ale v současné
> době nedostupné. A nikdo z podpory mi neumí říct, jestli ještě budou
> nebo ne. Tak bych se někde potřeboval zeptat někoho kompetentního ze

Vypada to ze Samsung ma spis zajem prodavat nove TV nez za par tisic vyborny
settop box -

https://avmania.zive.cz/samsung-evolution-kit--tak-dobry-ze-jej-samsung-nech
ce-prodat-kazdemu-test

> 2/ nemáte nějaký typ na multimediální centrum, které má 2 tunery pro
dvbt2?

Co myslite tim mutimedialni centrum ? Ja nakonec koupil Panasonic rekorder.
Ma dva tunery, nahravani, editaci a takove ty veci. Jen neumi cestinu (na
rozdil od jeho predchudce) . Umi to i cervene tlacitko, ma to LAN konektor a
nejake takove funkce ktere ale nepouzivam, mne staci si z TV nahrat co chci
videt, pak si to nekdy prehrat bez reklam a pak to zase smazu.

Ted lituju ze jsem koupil i novou TV s DVBT2, protoze diky dvema tunerum
muzu na tom Panasonicu jeden program nahravat a na jiny koukat. Je mozne
koukat i na jiny program z daneho multiplexu, takze pokud nahravam dva
programy soucasne ze dvou multiplexu, koukat muzu jeste na jine programy z
tech dvou multiplexu.