OT:Samsung TV

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Únor 22 02:32:02 CET 2020

Ahoj všichni,

1/ nemáte někdo z vás nějaký přímý kontakt do Samsungu? Jde mi o to, že jsem
cca 5 let zpátky pořídil dvě poměrně drahé TV, které byly v té době BVD-T2
Ready. Jenže pak se to trochu změnilo, změnil se kodek, a ony neumí kodek
h.265. Takže najdou rádia v bvdt2, ale tv vysílání ne. Zkoušel jsem pár set
top boxů, a to je oproti ergonomie ovládání těch TV opravdu něco strašného.
Chtěl jsem si pořídit od Samsungu Evolution Kit 4500, ale v současné době
nedostupné. A nikdo z podpory mi neumí říct, jestli ještě budou nebo ne. Tak
bych se někde potřeboval zeptat někoho kompetentního ze Samsungu. (neví to
ani Alza, CZC atd)

2/ nemáte nějaký typ na multimediální centrum, které má 2 tunery pro dvbt2?

Díky za napsání.. Míra