elektromobil

Čtvrtek Únor 20 09:46:24 CET 2020

V práci mi dali mobil, mám tam mj. firemní e-mail, kalendář.

Foťáky v mobilech jsou dneska tak daleko, že lidem se doma práší na zrcadlovky.

Youtube, rádio, všechna ta komunikace, facebook, kdo si na to potrpí.

E-banking.

X věcí, co může mobil umět a ani je všechny nevyužívám.

Dost často nepotřebujete zapínat počítač, protože to vyřídíte na mobilu.

P.K.