elektromobil

Ales Prochaska prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Únor 20 08:49:35 CET 2020

Bude to určitě jinak, než teď. Dovedu si představit, že se tím i
leccos zkomplikuje, někdo zlomyslně sloupne ze značky číslici a auta
začnou poslušně dodržovat zákaz vjezdu vozidlům těžším než 0.0 tuny.
Ale zase si určitě umím představit značky umístěné formálně správně
kdy je jednoznačně algoritmicky rozpoznatelné kam která patří, s nimiž
se bude umělá inteligence první generace schopná vypořádat. To je zase
něco s čím by mohl mít člověk problém, ale umělá inteligence si bude
pořád dokola projíždět gramatiku dopravního značení (popsanou v
silničním zákoně pomocí BNF) a odvodí si z toho co potřebuje :-)

Aleš Procháska