Re: Zajímavé chování rychlovarné plotýnky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 14 22:20:01 CET 2020

Zdravim, presne tak....ja se s tim prvne setkal kdyz jsem zprovoznoval
postarsi el. kalici pec v dilne.

Na dvirkach byl mechanickej spinac co odpojoval celou pec od elektriky
pri otevreni dvirek. Jako furiant jsem to vyhodnotil jako kurvitko s
pomyslenim, ze uu i tenkrat se nestydeli neco takoveho montovat. Pec ma
asi metr v prumeru a uvnitr je jen samotova vyzdivka...zadne spiraly.

Duvod jsem pochopil zahy kdyz jsem klestema sahal dovnitr pece...jako
koupil jsem ji fakt slusnou. :-D Od te doby tam zase vypinac mame zapojenej.

Proste pokud je neco nazhavene od oranzova vejs tak vede i kus sutru.

RV