[OT] Cisteni DPF filtru

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Únor 11 14:49:36 CET 2020

Mám LPG v Subaru Forester 2,5 XT. A funguje to bez problémů. Instalovalo
se to tam, když to mělo nalítáno nějakých 150tkm. Taky jsem si vyslechl
spoustu chytrých řečí, co všechno se musí vyměnit a nakonec tam zůstaly
i ty svíčky, se kterýma jsem počítal.

Měl jsem ho i v Suzuki Liana 1.6 atmosféra. Tam šlo taky asi ve 120tkm a
taky bez problémů. Teda po cca 50tkm výměna jednoho plynového
vstřikovače, ale bylo to v rámci záruky.

A mám ho teď také v KIA Ceed 1.4l. Tam šlo hned od nového. Aktuálně
najeto 170tkm a taky jsem měnil jeden vstřikovač. Je fakt, že tady mám
nějaký přívstřik benzínu. Má to přímé vstřikování a plyn má vyšší
teplotu hoření, takže se musí trysky chladit. Údajně tam v každém cyklu
pustí maličko benzínu a dofouknou to plynem. Ale to mám z druhé ruky.
Spotřeba oproti papírovým 7l benzinu/100km je 7l plynu + cca 3/4l
benzínu. Měřeno dlouhodobě.

Takže tolik má osobní zkušenost.

H.