Autolednice kompresorova zavada

Úterý Únor 4 18:26:00 CET 2020

Tak se mi po roce a pul projevila zavada, lednici mam v podstate stale
nekde v provozu a chladim v ni takove pochoutky u pracovniho stolu doma,
v aute byla jen par dni - zadne narocne prostredi.

Tahle https://www.mall.cz/chladici-boxy-aktivni/indel-b-tb18

Neodesel agregat, chladila vzorove az do chvile, kdy jsem dostal napad
zvednout nastavenou teplotu asi po pul roce - nesla uz snizit, 2
tlacitka reagovaly OK (nahoru, set), 2 tlacitka (dolu on/off) nijak.
Dnes jsem ji zase zkusil zapnout, teplota sla snizovat z 18 na 17,
opakovane, dal uz ne, pak jsem ji zkusil vypnout, to se povedlo a uz
nejde zapnout. Kdyz zmacku set, rozsviti se na displeji carky, kdyz k
tomu zmacknu jakekoli dalsi tlacitko, displej zhasne. Z toho vyvozuji,
ze tlacitka jsou funkcni a spis odesla ridici elektronika, treba na
opotrebovani EEPROM? Zkusim reklamaci, uvidime jak se k tomu MALL
postavi, neprisel jsem ani na to, jak to rozebrat, nema nekdo zkusenost
s podobnym modelem?

(mozna je tam zalepeny jeden sroubek, pred reklamaci to nedloubu)