Fusion 360 a Eagle Premium

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Únor 2 11:27:11 CET 2020

Ahoj,

když Autodesk koupil Eagle a zavedl předplatné, opustil jsem ho. Pořídil jsem si Altium Circuit Studio. Je super, fakt se mi líbí. Už ho mám několik let.

Ale co chci napsat. Platím si předplatné Fusion 360, přestože ho nějak moc nepoužívám. Mám i jiný placený 3D CAD, ve kterém hlavně dělám. V úterý vylezlo video od Autodesku, které ukazovalo návrh schematu a plošného spoje přímo ve Fusion 360. Tak jsem se na to koukal a opravdu Fusion 360 má v sobě Eagle. A navíc, když jsem se podíval do svého účtu u Autodesk, zjistil jsem, že součástí Fusion 360 je nyní i Eagle Premium.

Tak možná by to někoho z vás mohlo zajímat.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem