Silvestrovský voltmetr

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 31 17:13:26 CET 2020

Omlouvám se za obrázek, ale bez něj by to nebylo ono.
Hromadí se mi tu starší monitory 4:3 s VGA rozhraním, tak jsem přemýšlel
jak to využít. Na webu je dost návodů ale šel jsem nakonec vlastní
cestou zatím na STM32 Nucleo s procesorem L452. Překvapilo mě, že to
docela dobře funguje. Když už můžou být více otáčkové potenciometry,
proč ne analogový měřák - na té obrazovce je dost místa.
Dneska jsem do toho dodělal FIR filtr typu Butterworth 2. řádu, což
simuluje doběh ručky s mírným překmitem a připadá mi to lepší než běžný
multimetr.
Pokud máte nějaké zhoršovací nápady, sem s nimi.

Mrazík