Re: Poptávka - měřiče rychlosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 31 03:27:16 CET 2020

V obci, kde mám chalupu to mají od firmy Das-auto . Bohužel nemohu
nějak dohledat kontakt, v každém případě umí ty statistiky, co chcete.
Zjistím to, mají nálepku zezadu té cedule.
I když ta jejich tabule neumí RZ ( nemá kameru ) , ale to asi nejspíš taky
umějí.
 Co se týče semaforu - fungovalo to nějakou dobu v jedné vsi na šumavě -
Malý bor.
Když tam jel vůz nad limit, semafor o kus dál ho na chvíli zastavil.
Jenomže to narazilo na nějakou legislativní překážku. Někdo si snad
stěžoval, že to odnáší i slušní řidiči jedoucí za "pirátem"
Takže to tam už nefunguje, vypnuli to, údajně nechtěli řešit nějaké
šarvátky s dopravním inspektorátem. Co se týče povolení, tak to taky nebyl
žádný med, bylo okolo toho plno papírů a jednání.

čt 31. 12. 2020 v 2:29 odesílatel Stanislav Šmejkal <smejkal na smejkal.com>