Re: web gui pro ovládání relay boards

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Prosinec 30 15:53:32 CET 2020

Zdravim,

technicky najjednoduchsie by bolo povolit spustanie tych Python skriptov
cez webove CGI rozhranie, co je v podstate rura pre spustitelny skript
alebo binarku, a k tomu zopar premennych prostredia.

http://ipaddr:1234/cgi-bin/ctrl.py?param1=x&param2=y&...

O pohodlnosti ovladania by sa dalo debatovat, ale zopar shortcutov by
mohlo stacit, pripadne zakladnu webovu stranku by slo napisat aj v
Pythone alebo Bashi, alebo v Apache/nginx stranku, ktora by ovladala CGI
skripty pomocou JavaScriptu.

Samozrejme bez TLS s prihlasenim, ci VPN sme sa nedostali bezpecnosti
takychto rozhrani.

Lubos