Re: Krokový motor - nepravidelnost chodu

Úterý Prosinec 29 17:31:04 CET 2020

Ja v nouzi taky master EtherCat napsal pro 32F407, kdyz jsem zjistil, ze
na PC to proste casove nepujde (servo zblblo kdyz nemelo pravidelne
pakety po 5ms a na PC s win se to asi neda udelat...) Ale ridilo to jen
jedno servo tak to bylo dost zjednodusene. Roky to asi funguje (neslysel
jsem o tom stroji, aspon co se tyce rizeni)
Jako je to zajimavy system.