Re: Tester výkonových cívek

František Burian BuFran na seznam.cz
Pondělí Prosinec 28 12:00:21 CET 2020

Dobrý den,

Kdysi jsem to zadával studentům aby to udělali s procesorem a měřili adc a
posílali na PC.

Bylo to docela zdařilé, ale chtělo tam dodělat DPS který odflákli. Dá se to
použít jen jako proof-of-concept

https://github.com/uamt-brno/inductor-tool

Franta.

P.S. mám dojem že jsem se velmi inspirovali u elm-chan, sám takto měřím s
malým toolem, baterií kondíků a osciloskopem. Tohle mělo být jen trochu
digitálnější.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Krucinsky, Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 12. 2020 10:23:57
Předmět: Tester výkonových cívek
"

Zdravím ctěné kolokvium a mám prosbu:

Kdysi před hafo lety kdy zde ještě publikovala Saša, dala tady odkaz na své
stránky, kde byl popis jednoduchého testeru výkonových indukčností. Zdroj
impulzů proměnné šířky se snímacím rezistorem a byly tam i nějaké ty
příklady, kde bylo vidět nárůst proudu, pak nasycení atd. Já trouba si říkal
– je to na internetu a teď bych to potřeboval. Nemáte to prosím někdo v
archivu?

Pokud ano, prosím pošlete mi to třeba napřímo.

Já vím že to bylo jednoduché ale bylo to i ověřené, tak se s tím nechci
bastlit.

Děkuji předkem.

Kručinský