Re: Krokový motor

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Prosinec 28 11:47:00 CET 2020

Kdysi jsem se tomu dost venoval a nejake ty drivery pro krokace jeden
cas vyrabel..

Ty obrazky zcela jiste ukazuji jen systemy buzeni civek...nerikaji nic o
tom jak se chova motor bez pripojeni.

Dvoufazove buzeni (rotor vzdy mezi poly) poskytuje vetsi kroutak.

Krokac bez pripojeni je naprosta cochcarna...nemuzete se spolehnout
naprosto na nic. Vubec bych o tom neuvazoval...neni nikde zaruceno, ze
po pripojeni do te polohy co byl znovu naskoci...staci jen mirna
nesymetrie v zapnuti, v civkach nebo budici.

Pokud je to treba tak se to resi bud snizenim budiciho proudu a nebo
el.mechanickou brzdou.

RV