RE: Monitor na práci.

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 26 16:13:48 CET 2020

Obnovím starší téma:
Uvažuji stávající monitor 24" nahradit větším 27-32". Alternativně by možná stačilo zajít na oční pro brýle...
Tak mne napadlo, jestli rovnou nekoupit 32" TV, používat ji jako monitor a zároveň ji mít v záloze, kdyby někdy TV byla rozbitá.
Má některý výrobce TV vyřešený power management tak, aby se přístroj sám zapínal / vypínal podle zapnutí PC? U naší TV to funguje tak, že se po vypnutí video signálu automaticky vypne, ale zapnout se musí ručně.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Friday, November 27, 2020 5:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Monitor na práci.

Taky jsem to pred nedavnem zkoumal pro nejaky HP s integrovanou intelskou grafikou.
Nakonec jsem u intelu udaj o maximalnim rozliseni nasel, ale stejne byl trochu
orisek to nastavit pro soucasne pripojeni externiho monitoru (nebo i vic), typicky
protoze maji jine rozliseni, prinejmensim interni notebookovy a ten externi.

Pro jen jeden exeterni monitor, kdyz je interni displej vypnuty, fungujou udaje od
Intelu dobre.

Jo a bylo to napsane v produktove specifikaci procesoru.

D.O.