prepinani dvou klavesnic a mysi

Pondělí Prosinec 21 10:38:46 CET 2020

Já tu mám jeden obyčejný 16:9 monitor (půjčený z práce) a druhý ještě
obyčejnější 4:3 (ten je můj, je to vykopávka, kterou jsem koupil za
pár korun). Firemní notebook má jen 1xHDMI, takže abych mohl připojit
dva monitory, použil jsem redukci z USB-C...

Klávesnici/myš mám právě přes ten levný USB hub a když si chci
připojit soukromý notebook, holt přepíchnu jeden kabel. Můj ntb má zas
jen VGA výstup, takže použiju druhý kabel do monitoru a on si to
přepne sám.

Je to primitivní, ale účinné.

P.K.