Re: plošňák ze zenitu

Čtvrtek Prosinec 17 11:59:19 CET 2020

On 16 Dec 2020 at 16:11, Krucinsky, Ladislav wrote:
> Koukaje na ten plošný spoj, přemýšlím o tom, zda i ten program je napsán obdobně
> "úhledným" způsobem...
> Neumím "C" a tak to nejsem schopen zhodnotit.
>
> Zdravím
> Ladislav Kručinský

Ano, obdobne uhledny je i program (neco jsem uz znimil, je to "za tohle zapocet
nedavame").

Je to typicky Arduino projekt - podiva se na to hardwarar a osype se. Podiva se na
to programator a osype se. Podiva se na to uzivatel, zajasa jaka genialni vec to
je, a pozdeji, kdyz to nefunguje, prohlasi to za cinskej sunt.

Obvykle jeste v typickem Arduino projektu spolu navzajem popis, program, schema a
fotka uplne nesouhlasi a cele to uplne nesouhlasi se zadanim nebo pozadavkem na
funkcnost.

D.O.