Re: OT Hop přes kopečky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Prosinec 16 13:19:31 CET 2020

No mělo být asi Karle, no místní.. do Castoramy do hodiny dojedu, do té
Vaší fabriky na baterky taky. ŽÚ jmenovat nebudu, oni problémy nedělali,
měli požadavky a já je nebyl schopen splnit. A ten TIČR se mi taky nelíbil
:-)
karel

st 16. 12. 2020 v 12:59 odesílatel Radek Sztwiorok <sztrad na gmail.com>