Re: Zvláštní optický maják na betonárce..?

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Prosinec 15 22:04:13 CET 2020

Dobrý den,

  Zdá se mi to, nebo ty znaménka u těch stínících překážek v dokumentu jsou
naopak ?

  Podle obrázku by plynulo že šachovnice je DO rozměru 4.5mx4.5m ale
znaménka

ukazují že se naopak šakovnicovat se mají velké objekty NAD 4.5mx4.5m.
Vysoké štíhlé

budovy svislými pruhy a nízké široké zase vodorovnými. To je ale proti
velikostem

v dokumentu nakresleným.

Nebo má letectví jiné zobáčky ? Je tu někdo pilot a může to vysvětlit ?

S pozdravem,

  František Burian

---------- Původní e-mail ----------