Naradi - sroubovaky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Prosinec 13 11:39:59 CET 2020

Pokud pracujete ve firmě typu "český korporát", tak tam musíte na každou
kravinu vypsat žádost a zdůvodnit. Když se obvykle kupují čínské šroubováky
za 50 Kč tak Vám šroubovák za 500 Kč neprojde, úspora času nebo
reprezentace u zákazníka nikoho nezajímá. A je zcela fuk, nakolik je ta
firma zisková. Jako ano, jsou jedinci, kteří si to umí zařídit, nebo
vyprosit, to ale nedělám.

Co se týče obchodů v zahraničí, tak běžně kupuji na německém ebay, jsou tam
i větší německé eshopy. Nedávno MIG/MAG hořák Binzel, cena o litr níž, pak
v Polsku Castorama/ Leroy Merlin hlavně barvy/laky a elektronářadí od
Makity.
Karel

ne 13. 12. 2020 v 10:46 odesílatel Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz>