STM32MP1 ethernet RMII

Sobota Prosinec 12 14:38:13 CET 2020

Tak mam pokracovani serialu, zkompiloval jsem distribuci, pak extra
kernel a upravil DT zatim aspon castecne - system nabehne a funguje ale
je potiz s ethernetem zase

V u-boot mam nastaveny resetovaci pin pro PHY, tam korektne funguje,
normalne je v 0 protoze ethernet je normalne neaktivni

&ethernet0 {
     status = "okay";
     pinctrl-0 = <&ethernet0_rmii_pins_a>;
     pinctrl-1 = <&ethernet0_rmii_pins_sleep_a>;
     pinctrl-names = "default", "sleep";
     phy-mode = "rmii";
     max-speed = <100>;
     phy-handle = <&phy0>;
     nvmem-cells = <&ethernet_mac_address>;
     nvmem-cell-names = "mac-address";

     mdio0 {
         #address-cells = <1>;
         #size-cells = <0>;
         compatible = "snps,dwmac-mdio";
         phy0: ethernet-phy na 1 {
*reset-gpios = <&gpiog 0 GPIO_ACTIVE_LOW>;*
             reg = <1>;
         };
     };
};

Kernel ovsem na to reset-gpios evidentne kasle a ve zdrojacich jsem to
pro predpokladany HW taky nenasel, ale jeste do toho moc nevidim. Pin
zustava v 0 a ani se nehne, kdyz ho v u-boot nastavim na 1 z prikazove
radky a nabootuju, tak vydrzi na 1 a ethernet normalne funguje (zkousen
ping)

Co s tim? Je to vlastnost? Co udelat v DT aby se pin spravne pouzil pro
reset, nebo aby se aspon ve vhodny cas hodil do 1?