DAB, net, MP3 z Lidlu...?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 11 12:58:04 CET 2020

Jsem na tom podobne...ale je pravdou, ze pokud nekdo jezdi po venkove tak
tam vsude LTE neni.

Nicmene chtel jsem tim jen naznacit, ze neverim, ze DAB je cesta v dnesni
dobe....mnohem driv se vylepsi ty datova pripojeni nez se rozsiri DABove
prijimace.

RV

pá 11. 12. 2020 v 12:53 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>