Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 8 14:33:41 CET 2020

V tomhle má výhodu Průša (taky si to nechá zaplatit). Mám tiskárnu Rebel 2
a ta chtěla fakt hodně nastavení a pořád to není nějak ono. Mám podezření
na nerovné zavitove tyce osy Z. I když jsem v obchodě vybíral ty
nejrovnejsi a na stole se jakž takž kutalely, tak je na výrobku vidět, že
nejsou úplně rovné. A předělat to znamená rozebrat polovinu tiskárny a už
bych tam dal raději trapezy rovnou na motoru a rovnou predelal i zbytek.
Takže totalka... Prusu jsem známému vybalil z krabice, složil, zkalibrovat
výšku trysky nad podložkou (podložka se rovnat "na papirek" nemusi) a nic
dalšího jsem řešit nemusel. V Průša sliceru zvolím typ materiálu,
vygeneruji g-kody, pošlu do tiskárny a tisknu. Už první vytisk byl v pohodě
(PLA, ABS, PETG) a nebylo potřeba nastavovat nic. Magnetická podložky je
super. Mazat není potřeba. Drží na tom dobře i malé díly. Známý vzal tu s
texturovanym povrchem a povrch první vrstvy vypadá moc pěkne.

Určitě některé ty čínské tiskarny budou také v pohode, ale pokud chce mít
někdo jistotu tak s Prusou nemůže šlápnout vedle.