Re: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Prosinec 7 20:56:49 CET 2020

(sorry, ze na vice mailu): Jeste jsem si uvedomil: poridte si nejakou
malinu (Pi 3B uplne staci) a nejakou levnou webkameru. Instalace Octoprint
je jednoducha a prace je pak mnohem prijemnejsi nez porad litat s SD
kartou, stejne tak je jednoduzsi na to koukat jak to postupuje na WEBu
(info + obraz z te kameru), nez k tomu porad litat. Prece jen ty vytisky
jsou mnohahodinove...
BR,
Marek