Driver W10 ke webcam? (Re: OT - Ceska online HW-listovice)

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Prosinec 5 18:01:56 CET 2020

Já byl v podobné situaci, vytáhl jsem ze šuplíku starou kameru s
experimentálně odstraněným IR filtrem, a ovladač jsem nakonec našel na
https://cs.webcamtests.com/drivers
podle usb pidu té kamery.
Lubor