Plynovy kotel Protherm Medved 30 KLOM - chyba F1

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Prosinec 2 17:41:02 CET 2020

Už to tady šlo asi před dvěma týdny, první je potřeba očistit, případně
přiohnout ionizační elektrodu.  To obvykle pomůže. Teprve pak se věnovat
elektronice.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

st 2. 12. 2020 v 14:24 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>