Repeater

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Srpen 31 12:21:22 CEST 2020

Hmm, takže nepřepne, to jsem jim moc nepomohl. I když dosud to neměli
vůbec nastavené (jen píchlé v zásuvce), takže pokrok tam je.
V práci máme 6x UniFi AP-AC-LR + UniFi SDN Controller běžící na Synology
NAS serveru. Síť je 2,4+5GHz, má jedno SSID a pokud běží ten controller,
tak si to nějak ty zařízení "předává" na nejsilnější AP. Pokud
controller neběží, tak je to 6 AP se stejným SSID.
Pro domácí použití asi nějaké mesh routery:
https://www.tp-link.com/cz/home-networking/deco/deco-m4/

Martin Hanek