Repeater

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Srpen 31 11:57:14 CEST 2020

Potřebuji dostat ethernet do míst, kde nelze protáhnout kabel. Rychlost
není podstatná. Koupil jsem nejprve repeater D-LINK připojil k AP a
nastavil shodné jméno sítě, aby současně prodloužil dosah WiFi a do jeho
ethernetového portu dal kabel. Vše funguje, ale jen několik hodin. Pak
repeater přestane fungovat. Vyměnil jsem jej a to samé. Koupil jsem
ještě TP-LINK a chová se stejně. Až ASUS funguje korektně. Pokud ale
nastavím jiné jméno, než má AP, fungují všechny, ale vznikne
pochopitelně nový AP, což je nešikovné?

Setkali jste se s tímto problémem, nebo něco dělám špatně?

--

Martin Záruba