Re: OT: Zajímavá funkce proudového chrániče

Martin Hanek martin na hanek.net
Sobota Srpen 29 09:10:20 CEST 2020

On nulák je pracovní vodič jako fáze, ale protože nekope, tak se to tak
někdy nebere. Dneska se dělají jističe, které odpínají i nulák a to je s
proudovým chráničem ideální řešení.
Když vyskakuje chránič, hledá se problém u fáze, takže se shodí jistič a
problém třeba trvá a pak je to u nuláku.
Zejména u starých instalací s jedním chráničem je radost takový problém
hledat.

Martin Hanek