ventilator v notasu, obcas pisti .. namazat ? cim ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 26 09:08:27 CEST 2020

NBD onsite v podání Dellu kupodivu funguje. Před pár lety to celkem drhlo, ale teď naprosto v pohodě. U některých Vostro nám začly praskat panty, tak to bez keců mění, žádná snaha svést to na uživatele, prostě to vymění.