[OT] stary Renault diagnostika

Sobota Srpen 22 16:11:54 CEST 2020

Jo diky, kouknul jsem na forum a DDT nasel, stahnul neco z u....to a
sice divne ale nejak to rozchodil, ze to zobrazovalo frame s provoznimi
hodnotami. Trosku mi kazilo naladu, ze to je Francouzsky ale dent signal
nebo tak neco a ze absent potvrdilo moje podezreni na snimac otacek
klikovky...
Po nejakych pokusech to i chytlo a zmenilo se na present a otacky
zobrazovalo. Dalsi snimac na vacce je pro provoz take nezbytny, pri
odpojeni nastartovat nejde, ale otacky to ukazuje.
Trosku me znervoznuje, ze netusim, co by se mohlo na tom snimaci pos....
civka s magnetem. Jestli to nebude spis problem v RJ nebo kabelazi?
Predepsanych 240 ohmu ma.
Koupim asi tenhle:
https://raglu.cz/autodily/renault/megane-i-cabriolet/2.0-16v-ide-ea03-ea0p-ea14-103kw/motor/elektricky-system-motoru?productId=148838