Re: krokový motor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 22 15:50:44 CEST 2020

Vždyť je to ten nejšupáčtější krokáč, jakých je na Aliexpressu/eBay plno.
Netuším do čeho to máte, a jak tedy musí být rozměry přesné.
Prolítnul bych Aliexpress, pravděpodobně najdete i rozměrově stejný.
Nebo dokonce vybagrovat z něčeho starého (fax, scanner a podobně).

Pokud nenajdete, tak koupit o fous menší a udělat z kousku hliníkového
plechu přechodku, která bude mít jedny díry podle původní příruby,
a druhé díry podle koupeného motoru.

Jinak je to docela srandovní web. Nejen, že tam nabízejí motor za 35$
(bežná cena tak 1.5-2$), ale i třeba elektrolytický kondík za 14 $
(běžná cena tak 0.1-0.2$).

PL