Re: kicad knihovna na silovinu, jistič, stykač, zásuvka, svorkovnice

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Srpen 18 22:32:33 CEST 2020

Případně můžete zkusit elektrotechnické knihovny pro Eagle (v příloze,
122 kB) a zkonvertovat je pomocí
https://forum.kicad.info/t/eagle-to-kicad-library-converter/5206 do
KiCadu (vyžaduje nějaké přihlášení).

Možná by to šlo konvertovat i jinak, nehledal jsem.

--
Jirka