hw: NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 10 12:51:49 CEST 2020

Pokud je předmětem otázky opravdu Android, tak nevím.
Nikdy jsem ho tak nezkoušel a ani to nemám v úmyslu.
Zřejmě ale ano.

Ale pokud je myšlena krabička s nějakým otevřeným systémem
(i když třeba byla původně koupena s nějakým Androidem), tak
samozřejmě ano. O tom si už 3 dny dopisujeme ve vlákně
"ARMové multimedia krabičky".

PL