Komunikace s PLC Siemens

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Srpen 9 09:27:55 CEST 2020

Upss na ten první zapomente jsem do toho nenakoukl, jsou to knihovny ale
placené.
Pokud děláte v pascalu tak existuje i balík Pascalscada kde je i komunikace
ze simaticem jen jsem nekoukl jakým způsobem. Každopádně Modbus tam má
zpracovaný dobře a je na první pokus funční. Pokud obsloužíte špatné stavy
a výpadky tak i velice spolehlivý. Hledejte každopádně S7 protokol je lepší
než modbus